ASTRAZENECA PENSION FUND BELGIUM

Divers


Dénomination : ASTRAZENECA PENSION FUND BELGIUM
Forme juridique : Divers
N° entreprise : 416.711.109

Publication

02/01/2014
ÿþMOD 2.2

1f 4 7 j ln de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

0

II

~~ir~.~,~~

1 9 DEC 2013

Griffe

Ondernemingsnr : 0416.711.109

Benaming

(voluit) : AstraZeneca Pension Fund Belgium

(verkort) :

Rechtsvorm : Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel : Egide Van Ophemstraat 110, 1180 Brussel, België

Onderwerp akte : Uittreksel uit de notulen van de Algemene Vergadering van 28 Juni 2013

De voorzitter bevestigt dat er voldoende quorum aanwezig is opdat er rechtsgeldig kan beslist worden.

1. Piet Schutyser zal zijn werkzaamheden voor AstraZeneca beëindigen op 30 juni 2013. Overeenkcmstig artikel 19.5 van de statuten, neemt het mandaat van een bestuurder van rechtswege een einde wanneer hij geen functies meer uitoefent bij de bijdragende onderneming, haar moeder of één van haar dochter- of zusterondernemingen en haar rechtsopvolgers.

De Algemene Vergadering aanvaardt het einde van het mandaat van Piet Schutyser in de Raad van Bestuur met ingang vanaf 1 juli 2013.

2. De Voorzitter licht toe dat op 1 juli 2013 Stéphane Gaultier, met woonplaats Avenue du Feuillage 48  1180 Bruxelles, als nieuwe Finance Manager zal in dienst treden. Stéphane Gaultier wordt voorgedragen door de Raad van Bestuur als vervanger van Piet Schutyser als lid van de Raad van Bestuur.

De Algemene Vergadering keurt deze benoeming goed, met ingang vanaf 1 juli 2013. De heer Stéphane Gaultier wordt benoemd voor een periode van 4 jaar.

3. De mandaat periode van 4 jaar van de bestuurders Leen Hotkens en Joris Silon loopt af op 30 juni 2013. De Voorzitter vraagt, uit naam van de Raad van Bestuur, aan de Algemene Vergadering om het mandaat te verlengen voor een periode van 4 jaar.

De Algemene Vergadering gaat hiermee unaniem akkoord.

Leen Hotkens Joris Silon

Voorzitter Bestuurder

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de Instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

05/03/2013
ÿþ EAOD22

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

1

111,11111611

2 2 FEB 2013

ehueSe

Griffie

Ondernemingsnr : 0416.711.109

Benaming

(voluit) : AstraZeneca Pension Fund Belgium

(verkort) :

Rechtsvorm : Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel : Egide Van Ophemstraat 110, 1180 Brussel, België

Onderwerp akte : Uittreksel uit de notulen van de Buitengewone Algemene Vergadering van 30 januari 2013

De voorzitter bevestigt dat er voldoende leden aanwezig zijn, opdat er rechtsgeldig kan beslist worden.

1) Benoeming en ontslag van bestuurders

De Algemene Vergadering stelt het ontslag als bestuurder van het AstraZeneca Pension Fund Belgium vast', van de heer Geoff Miller, wonende te Apartment 32C, Block 1, lmperial Cullinan, 10 Hoi Fai Road, Kowloon, Hong Kong met ingang van 30 januari 2013.

De Algemene Vergadering bevestigt dat mevrouw Leen Hofkens, wonende te Rossemhoek 27, 1861 Wolvertem op de Algemene Vergadering van 29 juni 2011 herbenoemd werd tot bestuurder van het AstraZeneca Pension Fund Belgium tot 30 juni 2013.

2) Goedkeuring wijziging aan de statuten

De Algemene Vergadering keurt de voorgestelde wijzigingen aan de statuten goed.

De nieuwe tekst luidt als volgt:

Hoofdstuk 1 Naam, zetel, doel, duur

Artikel 1 - Naam

De naam van het organisme voor de financiering van pensioenen (het "OFP") is AstraZeneca Pension Fund; Belgium. A de akten, facturen, aankondigingen, bekendmakingen en andere stukken, uitgaande van het, organisme, moeten de benaming van het organisme vermelden met, onmiddellijk daarvoor of daarna, deze leesbaar geschreven woorden: 'organisme voor de financiering van pensioenen" of de afkorting "OFP" en hei, adres van de zetel.

Artikel 2 - Zetel

2.1 De zetel van het OFP is gevestigd te 1180 Brussel, Egide Van Ophemstraat 110, in het gerechtelijk arrondissement Brussel. De zetel mag naar elk adres in België worden overgebracht bij beslissing van de Raad van Bestuur of de Algemene Vergadering. Elke verplaatsing moet binnen de maand in de Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad worden gepubliceerd.

2.2 De zetel mag naar elk ander adres in België worden overgebracht bij beslissing van de Algemene Vergadering.

Artikel 3 - Doel

Het OFP heeft tot doel:

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 05/03/2013 - Annexes du Moniteur belge

MOEI 2.2

- op te treden en te handelen als instelling voor bedrijfspensioenvoorziening en "aanverwante" uitkeringen

zoals voorzien in de wet met het oog op het verstrekken van arbeid gerelateerde pensioenuitkeringen

- het beheer en de uitvoering van pensioenregelingen;

- in het bijzonder activiteiten betreffende in België toegelaten pensioenuitkeringen ten gunste van

personeelsleden en leiders van [de] bijdragende ondernemingen;

- de activa waarover het beschikt en zal beschikken, te beleggen met het oog ze te laten renderen en daartoe daden van beheer en van beschikking te stellen;

- pensioenuitkeringen betalen overeenkomstig en in uitvoering van de pensioenregelingen waarvan het beheer en de uitvoering aan het OFP werden toevertrouwd;

- overdrachten te aanvaarden en uit te voeren inzake de beheerde pensioenregelingen;

- in het kader van het verstrekken van arbeid gerelateerde pensioenuitkeringen en voor zover objectief gerechtvaardigd, bijstand te verlenen aan of te ontvangen van andere instellingen voor bedrijspensioenvoorziening of andere instellingen of organismen met een gelijkaardig doel;

- aile bij wet vereiste alsook andere relevante of nuttige documenten op te stellen;

- alle informatie tot verzamelen en tot verwerken vereist voor de verwezenlijking van zijn doel;

- aile activiteiten die voortvloeien uit het beheer en de uitvoering van de hen toevertrouwde

pensioenregelingen en die de verwezenlijking van zijn doel beogen.

Artikel 4 - Activiteiten

4.1 Het OFP kan zijn activiteiten in België uitoefenen, in zoverre alle daartoe voorgeschreven voorwaarden vervuld zijn.

4.2 Mits inachtneming van aile toepasselijke wettelijke, reglementaire en statutaire bepalingen en onder voorbehoud van de reglementering terzake, mag het OFP alle verrichtingen uitvoeren en alle handelingen en daden stellen die rechtstreeks of onrechtstreeks verband houden met zijn doen en/or rechtstreeks of onrechtstreeks bijdragen tot de verwezenlijking van zijn doel.

4.3 Het OFP gaat een middelverbintenis aan en verbindt er zich toe om de middelen waarover het beschikt en zal beschikken zorgvuldig te beheren met het oog op de verwezenlijking van zijn doel, en in het bijzonder met het oog op het beheer en de uitvoering van de toevertrouwde pensioenregelingen en de toekenning van de pensioenuitkeringen cvereenkomstig deze pensioenregelingen aan de aangeslotenen, hun begunstigden en rechthebbenden.

4.4 Het OFP kan één of meer van zijn activiteiten toevertrouwen aan een derde binnen de voorwaarden en overeenkomstig de wettelijke bepalingen terzake.

Artikel 5 - Duur

Het OFP is ingericht voor onbepaalde duur.

Hoofdstuk II  Leden  Algemene Vergadering

Artikel 6  Aantal leden

6.1 Het aantal leden is onbeperkt maar bedraagt minimum een (1) lid. De Algemene Vergardering bestaat aldus uit minstens een (1) lid.

6.2 Elke bijdragende onderneming die het OFP belast met het beheer en de uitvoering van haar pensicenregeling(en) is een lid van het OFP.

Artikel 7  Voorwaarden van lidmaatschap

Kunnen enkel lid zijn van het OFP:

- bijdragende ondernemingen die het beheer en de uitvoering van hun pensioenregeling(en) toevertrouwen

aan het OFP en

- de aangeslotenen bij de pensioenregeling(en) beheerd door het OFP, alsook hun vertegenwoordigers.

Artikel 8  Te volgen procedure indien het OFP minder dan een (1) lid zou tellen

8.1 Indien het OFP op een bepaald ogenblik minder dan een (1) lid zou tellen, zal de Raad van Bestuur bijeengeroepen worden binnen de zes (6) weken om te onderzoeken of binnen een periode van zes (6) maanden na het wegvallen van het laatste of enige lid, een nieuw of ander lid kan toetreden tot of een nieuw of ander lid van worden van het OFP.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 05/03/2013 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

In zulk geval en in afwijking van artikel 16 van deze statuten is de Raad van Bestuur bevoegd om te beslissen met een gewone meerderheid van de aanwezige of vertegenwoordigde stemmen, over de toetreding van een lid.

8.2 ln de periode gesitueerd vanaf het ogenblik waarop het OFP minder dan een (1) lid telt tot het ogenblik waarop het OFP opnieuw een (1) lid telt, kan de Raad van Bestuur in afwijking van artikel 13 van de statuten de bevoegdheden van de Algemene Vergadering uitoefenen, met uitzondering evenwel van deze beslissingen die hetzij rechtmatig en zonder nadeel kunnen uitgesteld worden, hetzij een belangenconflict kunnen inhouden voor de Raad van Bestuur.

8.3 indien zou vastgesteld worden bij het verstrijken van voormelde periode van zes (6) maanden dat geen oplossing gevonden wordt en dat het OFF} zonder lid blijft, zal de raad van Bestuur, uiterlijk op de laatste werkdag van deze periode van zes (6) maanden de ontbinding vragen aan de bevoegde rechtbank. Tot de aanstelling van (een) vereffenaar(s) neemt de Raad van bestuur aile dringende en passende maatregelen. indien de Raad van Bestuur de bevoegde rechtbank niet zou vatten, staat het elke bestuurder en elke belanghebbende derde vrij om een vordering tot ontbinding in toe dienen bij de bevoegde rechtbank.

Artikel 9 -- Toetreding nieuwe [eden

9.1 Kandidaat-leden die wensen toe te treden ais lid van het OFP dienen hun aanvraag tot toetreding te richten aan de Raad van Bestuur.

9.2 De aanvraag tot toetreding moet omvatten de verbintenis van het kandidaat-lid om de statuten, reglementen en procedures van toepassing binnen het OFP te aanvaarden en na te leven.

9.3 De aanvraag tot toetreding wordt beslist door de Algemene Vergadering bij meerderheid van stemmen.

9.4 De toetreding houdt automatisch de aanvaarding in van de statuten, de toepasselijke beheersovereenkomst(en), de financieringsplannen betreffende de beheerde pensioenregeling(en), de eventuele huishoudelijke reglementen, de verklaring inzake de beteggingsbeginselen, alsook van de andere beleidsdocumenten, procedures en reglementen betreffende het bestuur van het OFP.

Artikel 10  Uitreding

10.1 Elk lid heeft de mogelijkheid om uit het OFP uit te treden bij het einde van ieder boekjaar mits schriftelijke mededeling hiertoe gericht aan de Raad van Bestuur via aangetekend schrijven en mits een opzeg in acht te nemen gelijk aan zes (6) maanden.

10.2 De bijdragende leden alsook het uittredend lid gaan het engagement aan dat alle procedures zullen gevolgd worden opdat de rechten en verplichtingen en de ermee verband houdende reserves die voortvloeien uit de pensioenregeling(en) van het uittredende lid en uit het/de financieringsplan(nen), overgedragen worden naar een andere pensioeninstelling op het moment van de uittreding, dat er een einde komt aan het beheer van elke pensioenregeling van het uittredend lid door het OFP, en dat het OFP ontlast wordt van het beheer van elke pensioenregeling van het uittredend lid. In dat geval zullen de reserves verdeeld worden in verhouding van de verworven reserves tot het totaal van de aanwezige reserves.

Een bijdragende onderneming die als lid wenst uit te treden uit het OFP moet bovendien voorafgaandelijk aan de datum waarop de uittreding uitwerking zal hebben, voldaan hebben aan al haar verplichtingen die voortvloeien uit haar pensioenregeling(en), uit het/de financieringsplannen) zoals desgevallend aangepast op advies van de aangewezen actuaris omwille van de uittreding, uit de beheersovereenkomst alsook uit andere documenten en uit de reglementering terzake.

Het OFP zal vanaf de datum waarop de uittreding uitwerking heeft, geen enkele verplichting meer hebben ten opzichte van het uitgetreden lid, zijn pensioenregeling(en), de aangeslotenen, begunstigden, vertegenwoordigers of rechthebbenden bij deze pensioenregelingen, noch enige andere derde die betrokken is met of belanghebbend is bij de voordien door het OFP beheerde pensioenregeling(en) van het uitgetreden lid.

Het uitgetreden lid vrijwaart het OFP in dit verband ten aanzien van alle vorderingen en/of schade waarmee het OFP zou geconfronteerd worden.

10.3 Indien

- de modaliteiten van artikel 10.2 wegens juridische en/of fiscale redenen niet kunnen toegepast worden,

- of wanneer de bijdragende ondernemingen, die niet uittredend zijn, niet alle verplichtingen die voor het uittredend lid voorvloeien uit de pensioenregeling(en), uit het/de financieringsplan(nen), uit de beheersovereenkomst alsook uit andere documenten en uit de reglementen of reglementering, in onderling overleg en solidair overnemen van het uittreden lid;

Zal de uittreding van de bijdragende onderneming die wenst uit te treden uit het OFP en het beheer van zijn pensioenregeling laat bij het OFP of nalaat het OFP volledig van dit beheer te ontlasten tegen de datum waarop de uitreding uitwerking heeft, geweigerd worden indien de wetgeving vereist dat zulke bijdragende onderneming lid dient te zijn van het OFP. De betrokken uittredende onderneming zal, indien zulks niet (meer) het geval zou

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 05/03/2013 - Annexes du Moniteur belge

naco 2.2

zijn, onverwijld het nodige doen om aan alle lidmaatschapsvoorwaarden te voldoen. Bij ontstentenis, zal het OFP alle nodige stappen zetten, desgevallend in rechte, teneinde de bijdragende onderneming tot naleving van alle verplichtingen te dwingen, of, bij ontstentenis, de uitsluiting van de betrokkene dwingend in rechte op te leggen.

Artikel 11 - Uitsluiting

11.1 Elk lid mag bij beslissing van de Algemene Vergadering worden uitgesloten.

11.2 De Algemene Vergadering beslist over een uitsluiting bij bijzondere meerderheid van drie vierde van de geldige uitgebrachte stemmen van de aanwezige of vertegenwoordigde leden.

11.3 Het lid waarvan over de uitsluiting beslist wordt, kan niet deelnemen aan de stemming. Met dit lid wordt geen rekening gehouden voor de bepaling van de meerderheden.

11.4 De uitsluiting gaat in en heeft uitwerking op de datum bepaald in de beslissing van de Algemene Vergadering, die deze op prudente wijze zal vastleggen.

11.5 De beslissing van de Algemene Vergadering tot uitsluiting wordt schriftelijk, hetzij per aangetekend schrijven, hetzij via drager met bevestiging van de afgifte, aan het betrokken uitgesloten lid bekend gemaakt.

11.6 Een uitgesloten lid blijft gehouden tot al zijn verplichtingen die not niet vervuld of voldaan zijn op de datum van zijn uitsluiting.

11.7 Indien het lid dat getroffen wordt door een beslissing tot uitsluiting een bijdragende onderneming is van wie de pensioenregeling(en) door het OFP beheerd wordt (worden), is het verplicht om voor de datum waarop de uitsluiting uitwerking heeft al het nodige te doen om het OFP volledig te ontlasten van het beheer en uitvoering van zijn pensioenregelingen. Het uitgesloten lid is aansprakelijk voor alle kosten, vergoedingen, e.d.m. die hiermee gepaard gaan en/of hiermee rechtstreeks of onrechtstreeks verbonden zijn en vrijwaart het OFP volledig in dit verband, ook na de datum van de uitsluiting. Het OFP kan terzake, gerechtelijke stappen ondernemen om het betrokken lid ertoe te verplichten het nodige te doen.

Artikel 12  Algemene Vergadering - Samenstelling

12.1 De Algemene Vergadering bestaat uit alle leden van het OFF.

12.2 Leden die rechtspersonen zijn laten zich overeenkomstig de wettelijke bepalingen terzake vertegenwoordigen door zijn vaste vertegenwoordigers, aangeduid conform de wettelijke bepalingen.

12.3 Waarnemers, aangeduid door de Raad van Bestuur, kunnen ook aan de Algemene Vergadering deelnemen.

Artikel 13  Algemene Vergadering - Bevoegdheden

13.1 De Algemene Vergadering heeft de meest uitgebreide bevoegdheid om de handelingen die het OFP aangaat, te verrichten of te bekrachtigen.

13.2 Worden in het bijzonder aan de bevoegdheid van de Algemene Vergadering voorbehouden:

- een wijziging van de statuten,

- de benoeming, afzetting en ambtsbeëindiging van de bestuurder,

- de aanduiding, afzetting en bezoldiging van de erkende commissarissen en de erkende

revisoraatvennootschappen,

- de toetreding en uitsluiting van leden;

- de goedkeuring van de jaarrekeningen en het jaarverslag;

- de kwijting aan de bestuurders alsook de kwijting aan de erkende commissarissen en

revisoraatvennootschappen,

- de bekrachtiging van het financieringsplan en van de wijzigingen aan het financieringsplan;

- de bekrachtiging van de verklaring inzake de beleggingsbeginselen en van de wijzigingen eraan;

- de bekrachtiging van de beheersovereenkomst(en) tussen het OFP en de bijdragende onderneming en

van de wijzigingen eraan,

- de bekrachtiging van collectieve overdrachten;

- de ontbinding en vrijwillige vereffening van het organisme voor de financiering van pensioenen, - de aanstelling van een actuaris,

- de mogelijkheid tot aanstelling van onafhankelijke bestuurders.

Artikel 14  Algemene Vergadering - Stemmen

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 05/03/2013 - Annexes du Moniteur belge

hsoo 2.2

14.1 Elk lid heeft één (1) stem.

14.2 De Waarnemers hebben geen stemrecht.

Artikel 15  Algemene Vergadering  Oproepingen en vergaderingen

15.1 De oproeping (met uitnodiging) tot de Algemene Vergadering worden bezorgd per brief, e-mail of drager naar elk van de leden en de waarnemers.

15.2 Behoudens in het geval van dringende of uitzonderlijke omstandigheden, worden de oproepingen in principe ten minste acht (8) dagen voorafgaand aan de dag van de bijeengeroepen Algemene Vergadering verstuurd of bezorgd.

15.3 De oproeping gaat uit van hetzij de Raad van Bestuur, in welk geval de oproeping ondertekend wordt door diegene(n) die conform deze statuten namens de Raad van Bestuur kan/kunnen optreden, hetzij in uitzonderlijke omstandigheden en/of wanneer de Raad van Bestuur zou nalaten de Algemene Vergadering bijeen te roepen van minstens één vijfde van de leden, in welk geval de oproeping ondertekend wordt door één vijfde van de leden.

15.4 De Algemene Vergadering wordt bijeengeroepen minstens éénmaa) per jaar, en in de gevallen bepaald bij wet alsock telkens wanneer de Raad van Bestuur ertoe beslist en/of wanneer minstens één vijfde van de leden dat vraagt.

15.5 De oproeping vermeldt de dag en het uur alsook de plaats van de vergadering.

15.6 De oproeping vermeldt de agenda. De te behandelen agendapunten worden kort versneld. Eventueel kunnen aan de agenda bijkomende documenten gevoegd worden ter duiding van de agenda punten.

De agenda wordt bepaald door de Raad van Bestuur of, naargelang van het geval, door minstens één vijfde ven de leden.

15.7 De Algemene Vergadering komt minstens eenmaal per jaar samen. De gewone Algemene Vergadering gaat in principe jaarlijks door voor 1 juli van het jaar volgend op het jaar waarvan de jaarrekeningen worden afgesloten en ter goedkeuring worden voorgelegd.

15.8 Elk lid kan zich laten vertegenwoordigen door een ander lid.

15.9 De Algemene Vergadering wordt voorgezeten door de Voorzitter van de Raad van Bestuur of de Afgevaardigd-Bestuurder of bij zijn ontstentenis, door de oudste der aanwezige bestuurder. De Voorzitter duidt de secretaris aan.

Artikel 16 -- Algemene Vergaderingen - Beslissingen

16.1 Behoudens andersluidende bepalingen van de wet of van de statuten voor bepaalde gevallen, is de Algemene Vergadering geldig samengesteld, welk ook het aantal aanwezige of vertegenwoordigde leden zijn. Haar beslissingen worden gencmen bij gewone meerderheid der uitgebrachte stemmen.

16.2 De Algemene Vergadering kan enkel rechtsgeldig beraadslagen en besluiten over de ontbinding van de vereniging of over de statutenwijziging indien de ontbinding of de wijzigingen uitdrukkelijk zijn vermeld in de oproepingsbrief en indien ten minste twee derden van de leden op de vergadering aanwezig of vertegenwoordigd zijn.

16.3 Indien het vereiste aanwezigheidsquorum niet bereikt wordt, wordt een nieuwe vergadering bijeengeroepen ten vroegste vijftien (15) dagen volgend op de eerste vergadering. Tijdens deze tweede vergadering kan over de agendapunten die ook reeds vermeld werden op de agenda van de eerste vergadering rechtsgeldig beraadslaagd en beslist worden, ongeacht het aantal aanwezige of vertegenwoordigde leden.

16.4 Onder voorbehoud van wat bepaald is in artikel 16.5 hieronder, worden de beslissingen genomen bij gewone meerderheid van de geldig uitgebrachte stemmen van de aanwezige en vertegenwoordigde leden.

16.5 Over de hiernavolgende aangelegenheden beslist de Algemene Vergadering met de bijzondere

meerderheid van drie vierden van de geldig uitgebrachte stemmen van de aanwezige en vertegenwoordigde

leden:

- beslissing tot statutenwijziging

- beslissing tot uitsluiting van een lid

Artikel 17 -- P gemene Vergadering  Bekendmaking van haar beslissingen aan de leden en aan derden.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 05/03/2013 - Annexes du Moniteur belge

MoD 2.2

17.7 Er worden notulen opgesteld van elke Algemene Vergadering. Deze worden ondertekend door de Voorzitter en de secretaris.

De notulen van de Algemene Vergadering worden per brief, e-mail of drager bezorgd aan de leden, in principe tezamen met de agenda en oproeping van een volgende Algemene Vergadering. De leden kunnen opmerkingen maken op de notulen tegen of uiterlijk tijdens de eerstvolgende Algemene Vergadering waarop de notulen van de eerdere vergadering(en)beschikbaar zijn.

De notulen worden bijgehouden op de zetel van het OFP waar de leden er inzage kunnen in hebben.

17.2 Beslissingen waarvan de wet vereist dat ze moeten ingeschreven worden in het register van de leden, zullen onmiddellijk na de vergadering meegedeeld worden aan de Raad van Bestuur, hetzij door de Voorzitter van de Algemene Vergadering, hetzij door degene(n) die daartoe gemandateerd werden tijdens de betrokken Algemene Vergadering

Alle belanghebbenden hebben recht op inzage In het register der leden op de zetel van het OFP (kosteloos) of ter griffie van de bevoegde rechtbank.

Hoofdstuk III - Bestuur

Artikel 18 - Raad van Bestuur - Samenstelling

18.1 De bijdragende ondernemingen en de aangeslotenen of hun vertegenwoordigers moeten de meerderheid uitmaken in de Raad van Bestuur.

18.2 De Raad van Bestuur bestaat uit tenminste drie leden, samengesteld uit vertegenwoordigers van de bijdragende ondernemingen. Indien rechtspersonen lid zijn, wijzen zij vaste vertegenwoordigers aan om te zetelen in de Raad van Bestuur overeenkomstig de toepasselijke wettelijke bepalingen.

Artikel 19 - Mandaat van bestuurder

19.1 De leden van de Raad van Bestuur moeten beschikken over de vereiste professionele

betrouwbaarheid en over de passende beroepskwalificaties en beroepservaring. Bovendien mogen zij zich niet in een situatie bevinden waardoor het hen wettelijk niet toegestaan is de functie van lid van een operationeel orgaan van een OFP waar te nemen.

19.2 De duur van het mandaat van een bestuurder is vier jaar. Het mandaat is hernieuwbaar.

19.3 De bestuurders kunnen te allen tijde ontslagen worden door de Algemene Vergadering. De Algemene Vergadering bepaalt hiervan de eventuele modaliteiten, in het bijzonder de datum waarop het ontslag of ambtsbeëindiging uitwerking heeft.

19.4 De bestuurders kunnen zelf ontslag nemen dat uitwerking heeft op de eerstvolgende Algemene Vergadering waarin in hun eventuele vervanging kan voorzien worden.

Tijdens de opzeg en/of tot de eerstvolgende Algemene Vergadering blijft de ontslagnemende bestuurder zijn mandaat verder uitoefenen.

19.5 Het mandaat van de bestuurder neemt van rechtswege een einde wanneer hij geen functies meer uitoefent bij de bijdragende onderneming, haar moeder of één van haar dochter- of zusterondernemingen en haar rechtsopvolgers.

19.6 Het mandaat van bestuurder is niet bezoldigd.

Artikel 20 - Raad van Bestuur - Bevoegdheden

20.1 De Raad van Bestuur bepaalt hat algemeen beleid van het OFP.

20.2 De Raad van Bestuur vertegenwoordigt het OFP overeenkomstig de toepasselijke wettelijke en statutaire bepalingen.

20.3 De Raad van Bestuur is bevoegd om alle handelingen te verrichten die nodig of dienstig zijn voor de verwezenlijking van het doel van het OFP met uitzondering van deze die de wet of de statuten heeft voorbehouden aan de Algemene Vergadering.

20.4 Het is de Raad van Bestuur toegestaan am de uitvoering van het algemeen beleid van het OFP over te dragen aan andere operationele organen.

MM 2.2

indien de Raad van Bestuur de uitvoering van het algemeen beleid van het OFP overdraagt aan één of

" meerdere andere operationele organen, bepaalt de Raad van Bestuur in zijn beslissing terzake, voor elk van deze operationele organen

-de samenstelling ervan, met inbegrip van de voorwaarden waaraan moet voldaan worden om erin te

zetelen, de voorwaarden voor de aanstelling van zijn leden, de voorwaarden en modaliteiten van hun ontslag, afzetting, ambtsbeëindiging, hun eventuele bezoldiging alsook de duur van hun opdracht en van hun mandaten; en

-de opdracht van elk operationeel orgaan, de operationele taken en bevoegdheden waarmee het betrokken operationeel orgaan belast wordt alsook de regels of procedures die moeten gevolgd worden om eventuele conflicten of geschillen omtrent de omvang en reikwijdte van de hun toevertrouwde operationele taken en/of omtrent raakvlakken met andere operationele organen te vermijden en te beslechten; en

- de werkwijze van elk operationeel orgaan, met inbegrip van de rapporteringswijze aan de Raad van Bestuur.

De Raad van Bestuur kan in zijn beslissing m.b.t de oprichting van een operationeel orgaan en/of in zijn beslissing m.b.t. de overdracht van bepaalde operationele taken of uitvoering van het beleid, het betrokken operationeel orgaan toelaten zijn eigen organisatie en werking verder uit te werken in een huishoudelijk reglement Dergelijk huishoudelijk reglement moet goedgekeurd worden door de Raad van Bestuur.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 05/03/2013 - Annexes du Moniteur belge Artikel 21 - Raad van Bestuur - Werking

21.1 De leden van de Raad van Bestuur vormen een college en beraadslagen en beslissen als een college.

21.2 De Raad van Bestuur duidt onder zijn leden een Voorzitter aan de Voorzitter zit de vergadering van de Raad van Bestuur voor.

21.3 De Raad van Bestuur mag onder zijn leden een Afgevaardigd Bestuurder aanduiden en bepaalt zijn opdracht

21.4 De Raad van Bestuur duidt onder zijn leden een secretaris aan. De secretaris van de Raad van Bestuur kan een bestuurder zijn of een aangestelde van één van de bijdragende ondernemingen of een lid of aangestelde van een lid van het orgaan belast met het dagelijks bestuur van het OFP.

Indien de secretaris geen lid is van de Raad van Bestuur, neemt hij niet deel aan de beraadslaging, noch aan de stemming en de beslissing.

De secretaris stelt de notulen op van de vergaderingen van de Raad van Bestuur en verzorgt, tenzij de Raad van Bestuur anders beslist de bij de wet vereiste bekendmakingen openbaarmakingsvereisten.

Artikel 22 - Raad van Bestuur - Stemmen

Elke bestuurder heeft één (1) stem.

Artikel 23 - Oproeping van vergadering

23.1 De Raad van Bestuur vergadert minstens eenmaal per jaar op bijeenroeping door de Voorzitter van de Raad van Bestuur.

23.2 De uitnodiging voor de vergadering wordt tezamen met de agenda verstuurd per brief of per e-mail aan alle leden van de Raad van Bestuur.

De oproepingsbrief met de agenda wordt, tenzij in dringende of uitzonderlijke omstandigheden, verstuurd tenminste acht (8) kalenderdagen voor de datum waarop de vergadering wordt opgeroepen.

De oproepingsbrief vermeldt de datum, het uur en de plaats van de vergadering.

In uitzonderlijke gevallen, wanneer de dringende noodzakelijkheid en het maatschappelijk belang van het OFP zulks verantwoorden, kan de Raad van Bestuur bij eenparig schriftelijk akkoord van de bestuurders beslissen. Dit kan per e-mail. Deze procedure kan evenwel niet gevolgd worden voor de vaststelling van de jaarrekeningen.

23.3 Een bestuurder kan zich laten vertegenwoordigen door een andere bestuurder. De volmachten mogen per brief gegeven worden.

23.4 De Raad van Bestuur vergadert, beraadslaagt en beslist rechtsgeldig indien alle leden geldig werden opgeroepen en in zoverre, behalve in het geval van overmacht, tenminste de helft van zijn leden aanwezig of vertegenwoordigd zijn.

23.5 De Raad van Bestuur kan beraadslagen over alle agendapunten, alsook over eventueel bijkomende agendapunten die tijdens de vergadering met unanimiteit van de aanwezige en vertegenwoordigde bestuurders, aan de agenda worden toegevoegd.

Y

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 05/03/2013 - Annexes du Moniteur belge

MOD 2.2

Artikel 24 - Beslissingen

De beslissingen van de Raad van Bestuur worden genomen met gewone meerderheid van stemmen van de aanwezige en vertegenwoordigde leden. Onthoudingen en ongeldige stemmen warden niet meegeteld. Bij staking van stemmen heeft de Voorzitter de doorslaggevende stem.

Hoofdstuk IV - Vertegenwoordiging van het OFP

Artikel 25 - Vertegenwoordiging in het algemeen

25.1 De Raad van Bestuur vertegenwoordigt het OFP in en buiten rechte, ln België en in het buitenland, en dit voor wat alle handelingen en beslissingen betreft die het bestuur van het OFP aangaan.

25.2 Om het OFP rechtsgeldig te vertegenwoordigen, treden twee (2) bestuurders gezamenlijk op, die gezamenlijk handtekeningsbevoegdheid hebben voor wat de vertegenwoordiging betreft, zowel in als buiten rechte.

Artikel 26 -Vertegenwoordiging voor wat handelingen en beslissingen van dagelijks bestuur betreft

Bovendien kan, binnen de perken van het dagelijks bestuur, de perso(o)n(en) of het orgaan belast met het dagelijks bestuur, de Afgevaardigd Bestuurder, zo die er is/zijn, geldig het OFP vertegenwoordigen.

Artikel 27 - Bijzondere vertegenwoordigingsbevoegdheid

Het OFP kan in bepaalde gevallen ook geldig vertegenwoordigd worden door bijzondere lasthebbers aan wie een bijzondere en welomschreven opdracht en vertegenwoordigingsbevoegdheid wordt opgedragen, hetzij door de Raad van Bestuur, hetzij door de perso(o)n(en) of het orgaan belast met het dagelijks bestuur of door de Afgevaardigd Bestuurder, indien die er is/zijn indien de opdracht of lastgeving kadert binnen het dagelijks bestuur.

Hoofdstuk V- Ontbinding en vereffening

Artikel 28 - Ontbinding en vereffening

28.1 Het OFP kan te allen tijde worden ontbonden en vereffend bij beslissing van de Algemene Vergadering. Deze beslissing wordt genomen overeenkomstig artikel 16 van deze statuten.

28.2 De vereffening of ontbinding van het OFP kan eveneens volgen uit een gerechtelijke beslissing overeenkomstig de toepasselijke wettelijke bepalingen.

Artikel 29 - Vereffenaar(s)

29.1 In het geval van vrijwillige vereffening of ontbinding van het OFP wijst de Algemene Vergadering één of meerdere vereffenaars aan in overeenstemming met de toepasselijke wettelijke bepalingen. De Algemene Vergadering bepaalt de opdracht van de vereffenaar(s) alsook zijn/hun bevoegdheden, rekening houdend met de wettelijke en reglementaire bepalingen terzake en, in zoverre mogelijk, met de bepalingen van de toepasselijke beheersovereenkomst(en) van het OFP en de bij de vereffening of ontbinding betrokken pensioenregelingen

Tenzij andersluidende beslissing van de Algemene Vergadering zal/zullen de vereffenaar(s) regelmatig verslag uitbrengen aan de Voorzitter van de Algemene Vergadering.

29.2 In het geval van een gerechtelijke vereffening of ontbinding wijst de bevoegde rechtbank de vereffenaar(s) aan en bepaalt de rechtbank zijnlhun opdracht en bevoegdheden.

Artikel 30 - Vereffeningsmodaliteiten

30.1 Voor wat betreft de vereffening van de verbintenissen die voortvloeien uit de pensioenregeling(en) beheerd door het OFP zal/zullen de vereffenaar(s), tenzij andersluidende beslissing vanwege de Algemene Vergadering of, in het geval van een gerechtelijke vereffening, vanwege de bevoegde rechtbank, in eerste Instantie onderzoeken of een gehele of gedeeltelijke overdracht ervan naar hetzij een ander afzonderlijk vermogen in het OFP, indien van toepassing en in zoverre daartoe de nodige schikkingen kunnen getroffen worden, hetzij naar een andere pensioeninstelling, hetzij naar een andere entiteit die rechtens de betrokken pensioenregeling(en) kan beheren, mogelijk is en kan uitgevoerd worden.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 05/03/2013 - Annexes du Moniteur belge

MD 2.2

30.2 De vereffenaar(s) vraagt/vragen aan de aangewezen actuaris van het OFP om de rechten te bepalen van alle aangeslotenen bij de pensioenregelingen die betrokken zijn bij de vereffening

30.3 De vereffenaar(s) zal/zullen het passief aanzuiveren met inachtneming van de toepasselijke wettelijke bepalingen en eventuele dwingend van toepassing zijnde voorrangsregelingen.

30.4 Het vermogen van het OFP zal onder voorbehoud van en overeenkomstig de toepasselijke wettelijke bepalingen, zcveel als mogelijk aangewend worden tot voldoening van cf voor de dekking van de rechten van de aangeslotenen bij de betrokken pensioenregeling(en) overeenkomstig de bepalingen van deze

pensioenregelingen en rekening houdend met de statuten en de toepasselijke beheersovereenkomst(en) van het OFP.

30.5 Indien na de aanzuivering van het passief een saldo actief wordt vastgesteld en dit netto-actief van het in vereffening gestelde afzonderlijk vermogen of, het netto-actief van het OFP in het geval het OFP in vereffening werd gesteld, de verplichtingen voortvloeiend uit de dcor de vereffening getroffen pensioenregeling(en) zou overschrijden, zal/zullen de vereffenaar(s) hieraan een bestemming geven die overeenstemt met de bestemming eraan gegeven bij beslissing van de Algemene Vergadering of, in het geval van een gerechtelijke vereffening of cntbinding met de bestemming vermeld in de gerechtelijke beslissing, of bij ontstentenis van dergelijke aanduiding, zal/zullen de vereffenaar(s) er een bestemming aan geven die zoveel mogelijk overeenkomt met het doel waarvoor het OFP is ingericht.

Hoofdstuk VI - Boekjaar- Jaarrekeningen

Artikel 31 - Boekjaar

Het boekjaar van het OFP loopt van 1 januari tot 31 december van een kalenderjaar. In principe wcrden telkens op 31 december van elk jaar de jaarrekeningen en het boekjaar afgesloten

Artikel 32 - Jaarrekeningen

32.1 De Raad van bestuur van het OFF stelt de jaarrekeningen en een jaarverslag op, desgevallend, indien van toepassing en/of in zoverre wettelijk vereist, voor elk van de afzonderlijke vermogens.

32.2 De goedkeuring van de jaarrekeningen en het jaarverslag kan de kwijting van de bestuurders voor het vorige boekjaar verantwoorden, hetgeen wanneer de kwijting wordt verleend de bestuurders zal ontlasten binnen de wettelijke voorwaarden.

Hoofdstuk Vil - Erkende commissaris(sen) - Erkende revisoraat vennootschappen Artikel 33 - Erkende commissaris/revisoraatvennootschap

De Algemene Vergadering stelt minstens één (1) erkende commissaris of erkende revisoraatvennootschap aan, conform de wettelijke bepalingen terzake.

De aangestelde erkende commissaris(sen) of revisoraatvennootschap(pen) is/zijn belast met een wettelijke opdracht.

Hoofdstuk VIII - Algemene bepalingen

Artikel 34 - Verwijzing naar toepasselijke wetgeving

Voor alles wat niet uitdrukkelijk bepaald is in de statuten, wordt verwezen naar de relevante wettelijke bepalingen.

Mo0 2.2

Luik B - Vervolg

r" -

Voorbehouden

aan het Belgisch Staatsblad

Artikel 35 - Deelbaarheid van de bepalingen

Indien één of meerdere bepalingen van de statuten. om welke reden dan ook, nietig, ongeldig of zonder uitwerking zou(den) zijn of zou(den) verklaard worden, wordt/worden zij, onder voorbehoud van andersluidende wettelijke bepalingen of andersluidende gerechtelijke beslissing, ais ongeschreven beschouwd, terwijl alle andere en overige bepalingen onverminderd van toepassing blijven en hun volledige uitwerking behouden

Leen Hofkens Piet Schutyser

Voorzitter Bestuurder

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening

31/10/2012
ÿþI nnoo 2.2

1 r,) In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie

na neerlegging van de akte ter griffie

J11111511111.11 D

2 2 OCT. 2012

BRUSSEL

Griffie

Ondernemingsnr : 0416.711.109

Benaming

(voluit) : AstraZeneca Pension Fund Belgium

(verkort) :

Rechtsvorm : Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel : Egide Van Ophemstraat 110, 1180 Brussel, België

Onderwerp akte : Uittreksel uit de notulen van de Algemene Vergadering van 27 juni 2012

Herbenoeming van de erkende revisoraatvennootschap

De Algemene Vergadering beslist unaniem om voor de boekjaren 2012, 2013, 2014 de revisoraatvennootschap Klynveld Peat Marwick Goerdeler Bedrijfsrevisoren aan te stellen als erkende revisoraatvennootschap.

Klynveld Peat Marwick Goerdeler Bedrijfsrevisoren, een burgerlijke vennootschap onder de vorm van een', coöperatieve vennootschap met beperkte aansprakelijkheid, BTW nummer BE 0419.122.548, met' maatschappelijke zetel gevestigd op de Bourgetlaan 40 te 1130 Brussel wordt vertegenwoordigd door Peter, Coox

Leen Hofkers Piet Schutyser

Voorzitter Bestuurder

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad 31/1012012 - Annexer slu_Maniteur_helge

Op de laatste blz. van Luik B vernielden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening.

23/02/2015
ÿþHoon 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

l r

*15029514* 1.11 III

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 23/02/2015 - Annexes du Moniteur belge

neerge(egdlcrntvdrlgorº% op

1 1 FEB. 2(115

ter griffie van cifidederlsrtdstelige

re, 1 cxr,k , I h3rtde Etri sgce4

Ondernemingsnr : 0416.711.109

Benaming

(voluit) : AstraZeneca Pension Fund Belgium

(verkort) :

Rechtsvorm : Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel : Egide Van Ophemstraat 110, 1180 Brussel, België

Onderwerp akte : Uittreksel uit de notulen van de Algemene Vergadering van 10 oktober 2014

Stéphane Gaullier zal AstraZeneca verlaten en heeft bijgevolg in een brief zijn ontslag ingediend als lid van de Raad van Bestuur en dit vanaf de eerstvolgende Algemene Vergadering van 10 oktober 2014. Dit ontslag is overeenkomstig artikel 19.4 van de statuten.

Paul Van Mullem wordt benoemd als lid van de Raad van Bestuur als tijdelijke vervanging van Stéphane: Gaullier en dit in afwachting van de benoeming van de nieuwe Finance Manager van AstraZeneca in België die': binnenkort zal indiensttreden en die Paul Van Mullem zal vervangen als lid van de Raad van Bestuur. Deze benoeming zal later bevestigd worden.

De Algemene Vergadering bevestigt het ontslag van Stéphane Gaullier als bestuurder, wonende te Avenue du Feuillage 48, 1 180 Brussel, België met ingang van 10 oktober 2014.

De Algemene Vergadering bevestigt de benoeming van Paul Van Mullem als bestuurder, wonende te Burgstraat 2, 9070 Destelbergen, België met ingang van 10 oktober 2014 en dit voor de verderzetting van het mandaat van Stéphane Gaullier tot een vervanging heeft plaatsgevonden.

De leden van de Algemene Vergadering keuren deze benoeming goed, met ingang van 10 oktober 2014.

Leen Hotkens Joris Silon

Voorzitter Bestuurder

op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

29/09/2011
ÿþmOb 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie



*11147210*

MMISSÈL

1g -09- 2011

Griffie

Op de laatste blz. van Luik B vermelden: Recto: Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso: Naam en handtekening.

Ondernemingsnr : 0416.711.109

Benaming

(voluit) AstraZeneca Pension Fund Belgium

(verkort) :

Rechtsvorm: Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel: Egide Van Ophemstraat 110, 1180 Brussel, België

' Onderwerp akte: Uittreksel uit de notulen van de Algemene Vergadering van 29 oktober 2010

Benoeming en ontslag van bestuurders

De voorzitter bevestigt dat er voldoende leden aanwezig zijn, opdat er rechtsgeldig kan beslist worden.

De Algemene Vergadering bevestigt unaniem het ontslag van Isabelle Hennequin, wonende te Bloemhofstraat 55, 1650 Beersel, België als bestuurder van het AstraZeneca Pension Fund Belgium met ingang vanaf 1 oktober 2010.

De Algemene Vergadering keurt de aanstelling goed van Leen Hofkens, wonende te Rossemhoek 27, 1861 Wolvertem als bestuurder van het AstraZeneca Pension Fund Belgium vanaf 29 oktober 2010 voor een periode van 2 jaar.

Piet Schutyser Geoff Miller Bestuurder

Bestuurder





29/09/2011
ÿþ IVAD 2

L 1_,,?

A In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie

na neerlegging van de akte ter griffie

1111111111111111111

*1114 7 211*

w iw882-L:

~G'

211i

G'

Griffie

Ondernemingsnr : 0416.711.109

Benaming

(voluit): AstraZeneca Pension Fund Belgium

(verkort) :

Rechtsvorm : Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel : Egide Van Ophemstraat 110, 1180 Brussel, België

Onderwerp akte : Uittreksel uit de notulen van de Algemene Vergadering van 29 juni 2011

De voorzitter bevestigt dat er voldoende leden aanwezig zijn, opdat er rechtsgeldig kan beslist worden over:

De herbenoeming van de bestuurders

De Algemene Vergadering keurt de herbenoeming als bestuurder goed van:

- Geoff Miller wonende te Winston Churchilllaan 247 in 1180 Brussel, België voor een periode van 2 jaar tot 30juni 2013;

- Piet Schutyser wonende te Swolfsstraat 17 in 8300 Knokke, België voor een periode van 2 jaar tot 30 juni 2013;

- Joris Silon wonende te Rue de la Fontaine Bleue 113 in 7700 Moeskroen, België voor een periode van 2 jaar tot 30 juni 2013

Leen Hoftrens Piet Schutyser

Voorzitter Bestuurder

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen Verso : Naam en handtekening.

Bi hLgen_hij_het Belgisch Staatsblad - 29/09/2011- Annexes du Moniteur belge_

06/05/2011
ÿþ Mon 2.2

In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie na neerlegging van de akte ter griffie

Voorbehouden

aan het

Belgisch Staatsblad

I111atlVtl~IN~IWR~II~I~~

*11069135

Ondernemingsnr : 0416.711.109

Benaming

(voluit) : AstraZeneca Pension Fund Belgium

(verkort) :

Rechtsvorm : OFP

Zetel : Egide Van Ophemstraat 110, 1180 Brussel

Onderwerp akte : Wijziging van de vertegenwoordiger van de erkende

revisoraatvennootschap

"De coöperatieve vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Klynveld Peat Marwick Goerdeler Bedrijfsrevisoren, met maatschappelijke zetel Bourgetlaan 40 te 1130 Brussel benoemd bij beslissing van de Algemene Vergadering dd. 27 juni 2008 tot erkend commissaris van het AstraZeneca Pension Fund Belgium voor de boekjaren 2009, 2010 en 2011, zal van het boekjaar 2010 vertegenwoordigd worden door de heer Peter Coox."

LEEN HOFKENS PIET SCHUTYSER

Bestuurder Bestuurder

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 06/05/2011- Annexes du Moniteur belge

13/08/2007 : BL000114
23/07/2007 : BL000114
09/08/2006 : BL000114
11/08/2005 : BL000114
22/07/2015
ÿþ MOD2.2

L< Ll; In de bijlagen bij het Belgisch Staatsblad bekend te maken kopie

na neerlegging van de akte ter griffie

IIiniiiERuiX

ui

r

Ondernemingsre : 04t6.7UU.t09

Benaming

(voluit) : AstraZeneca Pension Fund Belgium

(verkort) :

Rechtsvorm : Organisme voor de financiering van pensioenen

Zetel : Egide Van Ophemstraat 110, 1180 Brussel, België

Onderwerp akte : Uittreksel uit de notulen van de Algemene Vergadering van 30 juni 2015

De Voorzitter van de Raad van Bestuur, Leen Hofkens, opent de vergadering cm 10.00 en heet alle aanwezigen welkom. De Algemene Vergadering stelt Paul Van Mullem aan ais secretaris van de meeting. Er is voldoende quorum aanwezig om geldig over volgende agenda te beraadslagen.

( .)

Mandaten

De Algemene Vergadering bevestigt het ontslag van Joris Silon als bestuurder, wonende te No 8 Wilkie Road ; #06-01 Wilkie Edge, 228095 in Singapore met ingang van 1 juli 2015.

De Algemene Vergadering bevestigt de benoeming van Valerie Buyse als bestuurder, wonende te Rue Pont Spilet 17, 1470 Bousval, met ingang van 1 juli 2015.

De Algemene Vergadering notuleert en bevestigt dat Joris Silon wordt vervangen door Valerie Buyse ais vaste vertegenwoordiger van AstraZeneca NV als lid van de Algemene Vergadering, met ingang van 30 juni 2015.

Leen Hofkens Paul Van Mullem

Bestuurder- Voorzitter Bestuurder-Secretaris

Bijlagen bij het Belgisch Staatsblad - 22/07/2015 - Annexes du Moniteur belge

Op de laatste blz. van Luik B vermelden : Recto : Naam en hoedanigheid van de instrumenterende notaris, hetzij van de perso(o)n(en) bevoegd de vereniging, stichting of organisme ten aanzien van derden te vertegenwoordigen

Verso : Naam en handtekening.

28/09/2004 : BL000114
16/09/2004 : BL000114
16/04/2004 : BL000114
22/03/2004 : BL000114
03/10/2003 : VZ000114
22/07/2003 : VZ000114
26/07/2002 : VZ000114
24/07/2001 : VZ000114
13/07/2000 : VZ000114

Coordonnées
ASTRAZENECA PENSION FUND BELGIUM

Adresse
Zetel : Egide Van Ophemstraat 110, 1180 Brussel, Belgi

Code postal : 1180
Localité : UCCLE
Commune : UCCLE
Région : Région de Bruxelles-Capitale